close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קניית קרקע להשקעה

מערכת שורשי סיוון, תשפב09/06/2022

מחפשים השקעות ברמת סיכון נמוכה? רוצים לשמוע פרטים על עסקאות רלוונטיות? חפשו שבירו לנד בגוגל

תגיות:
בשוק הנדל"ן, קניית קרקע להשקעה הפכה להיות אחת מההשקעות הפופולאריות והנפוצות ביותר, יותר ויותר משקיעי נדל"ן בוחרים באופציה של קרקע להשקעה. כדי להצליח בעסקה חשוב לאתר קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוה.

מאיר צ'צ'קס, המנכ"ל של חברת שבירו לנד, צבר ניסיון וידע רב באיתור קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוהה והוא יוכל לסייע גם לכם להחליט איפה כדאי לקנות קרקע להשקעה. לקוחות
רבים שקנו קרקעות להש

קעה דרך חברת "שבירו לנד" מודים למר צ'צ'קס על העסקאות המניבות שעשו. הוא הצליח לעזור להם, הוא יצליח לעזור גם לכם!

איך לרכוש נכון קרקעות להשקעה – באדיבות מאיר צ'צ'קס מנכ"ל "שבירו לנד"
כל השקעה וגם השקעה בנדל"ן מלווה בסיכונים, ולכן כאשר אתם מחפשים קרקע להשקעה אתם צריכים לחפש את הקרקעות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר להשבחה כדי למזער עד למינימום את הסיכונים.

בשלב הראשון חשוב לבדוק את התב"ע. התב"ע היא תכנית בניין ערים אשר מסדירה את השימוש המותר בכל סוג של קרקע. בתוכנית התב"ע מפורטים כל ההיתרים וכל ההגבלות החלות על הקרקע שאותה אתם מעוניינים לקנות. בתוכנית תוכלו לראות האם הקרקע מיועדת לשימוש חקלאי, האם היא מיועדת למבנים ציבוריים, האם היא מיועדת לבנייה מסחרית, האם היא מותרת לבנייה למגורים ואם כן, איזה סוג מבנים אפשר לבנות עליה, בניינים רבי קומה או בתים צמודי קרקע, מהם אחוזי הבנייה המותרים על הקרקע ועוד.

ב"שבירו לנד" מאמינים כי מבין כל סוגי השימושים השונים המיועדים לקרקע, השקעה בקרקע שמאושרת לבנייה היא ההשקעה בעלת הסיכונים הנמוכים ביותר ועם הסיכויים הגבוהים ביותר לרווחים משמעותיים.

אם החלטתם להשקיע בקרקעות חקלאיות חשוב לדעת כי השקעה בקרקע חקלאית עלולה להיות מסוכנת, אלא אם אתם רוכשים קרקעות חקלאיות דרך חברה שיודעת לקרוא היטב את השוק ומבינה נכון את התחום.

ב"שבירו לנד" ממליצים לבדוק את הסטטוס של כל קרקע עוד לפני הקנייה. חשוב לבדוק האם הקרקע עברה תהליך של הפשרה, תהליך של שינוי ייעוד, מקרקע חקלאית לקרקע המותרת לבנייה או שהיא נמצאת כבר בשלבים מתקדמים של תהליך ההפשרה.
כאשר הקרקע עדיין לא עברה תהליך של הפשרה, רמת הסיכון בעסקה גבוהה. חשוב לדעת, אומרים לנו המומחים בחברת "שבירו לנד", כי קרקעות רבות המיועדות לשימוש חקלאי לא מופשרות! ולעתים גם אם הן כבר נמצאות ב"חבלי הלידה" של תהליך ההפשרה, התהליך עלול לקחת שנים ארוכות ובינתיים הכספים שהשקעתם בעסקה לא מניבים פירות.

חשוב גם לבדוק האם הקרקע שייכת לאנשים פרטיים או נמצאת בבעלות של מנהל מקרקעי ישראל. שימו לב, אומרים לנו המומחים מ"שבירו לנד", שכאשר אתם רוכשים קרקע להשקעה ממנהל מקרקעי ישראל, אתם לא רוכשים את הקרקע אלא חוכרים אותה. אם וכאשר הקרקע תעבור תהליך של שינוי ייעוד, מינהל מקרקעי ישראל יהיה שותף אתכם בעסקה ורבים הסיכויים שהוא יגזור את הרווחים הגדולים.

לפני שאתם רוכשים קרקע חקלאית להשקעה חשוב לקבל שומה מעודכנת משמאי מוסמך בהתאם לתקן 22 המפרט את ערך הקרקע היום ואת ערך הקרקע הצפוי לאחר ההשבחה.

מחפשים השקעות ברמת סיכון נמוכה? רוצים לשמוע פרטים על עסקאות רלוונטיות? חפשו שבירו לנד בגוגל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה